torsdag 12. september 2013

Hjortejakt i bratte vestlandslier

Fekk akkurat tid til eit par dagar på hjortejakt sist helg. Vi klatra til fjells på torsdagskvelden, etter å ha skore ned ei fjorkolle som resten av laget skaut høgt til fjells første dagen i jakta. Tidleg i hjortejakta er det ein stor fordel å kunne gå rett ut frå hytta og vere på jakt i høgde med tregrensa i det det lysnar om morgonen. Fredags morgon fekk vi fort auge på 2 ungdyr som beita i ei bratt li like ved hytta. Eg posterte då i nedkant av lia, medan Henrik stilte innpå dyra. Han var nesten i posisjon, men dyra trekte då inn i tett skog. Han gjekk likevel vidare, og det tok ikkje lang tid før ein spissbukk tok ut i god fart i retning meg. Eg gjorde meg klar, og då bukken var på 80 meter gjorde eg meg klar til å skyte. Men i kikkerten var det berre dogg! Etter febrilsk pussing fann eg bukken i kikkerten, akkurat i det den kasta seg rundt og forsvann nedover lia. Litt surt, men også greitt, sidan vi kun har 1 fritt dyr att på kvota.

Seinare samme dag hadde vi kontakt med kolle med kalv, som Henrik var innpå, men dessverre fekk han kun sjanse på kolla.

Dagen etter var vi også ute, og hadde kontakt med 5-6 dyr utan å kome til skotsjansar. Det ser iallfall ut til å vere godt med dyr i terrenget i år, så det vert nok fleire turar.

fredag 23. august 2013

Bukkejakt på Vega

Sist helg tok vi turen nordover til Vega på Helgeland, der det jo skal finnast bra med rådyr. Det var jo ganske fint der også:

Dyr såg vi også, og andre kvelden var Vegard heldig og fekk ein fin 6-taggar etter ei spanande jakt:

Sjølv vart eg lurt av bukken denne gongen, men hadde mange fine situasjonar med nærkontakt med dyr. Vi kjem gjerne att!

fredag 14. desember 2012

Rådyrjakt i Trøndelag

Endeleg vart det ein tur på rådyrjakt. Vi kom fram til øya på trøndelagskysten tysdags kveld, og kunne med glede konstatere eit lett snøver utover kvelden, som resulterte i perfekte forhold på onsdags morgon. Øya har lite vegetasjon, og vi satsa difor på korte drev gjennom dei små skogklyngene. Etter først å ha sikta på både ein ung bukk og ei vaksen geit i det første drevet, fekk eg sjangsen på eit geitekje i det andre. Geit og kje kom opp langs ein kant, og då begge stoppa med breisida til på 70m var det igrunn ikkje noko å lure på.

Sidan eg nyleg kom heim frå Polen var det jo greit å overføre litt kontinentale jakttradisjonar til Trøndelag, og eg vert her tildelt ein kvist frå jaktguiden, som tradisjonen er lenger sør.

Foto: Vegard P. Sollien

torsdag 13. desember 2012

Førjulsjakt i Polen

Er nyleg komen heim etter 3 dagar med jakt på hodyr og kalvar i Polen. Vi var 2 mann frå Noreg og 2 frå Danmark. Vel framme vart vi innkvarterte i huset til sjefen for reviret, med god standard.

Det vart jakta delvis frå jakttårn, delvis ved å køyre rundt i terrenget til dyr vart lokalisert, og deretter jakte på desse. Sjølv skaut eg mine dyr ved postering i jakttårn. Totalt vart det felt 18 dyr desse dagane, fordelt på 1 hjort, 7 dåhjort, 7 rådyr og 3 revar.

Det vart også både observert og løyst skot mot villsvin, utan at nokon gris hamna på viltparaden. Etter villsvin er nok driv/trykkjakt meir effektivt, eventuelt nattjakt under måneskin. Vi er allereie i gang med planlegging av den slags til neste år...

søndag 25. november 2012

Ukjend bukk

Var nyleg innom hjå ein kjenning, då eg fekk auge på nokre gevirtaggar nede i noko kratt. Klatra ned, og kunne dra fram denne reinsbukken. Ingen visste kvar den kom frå eller kven den har tilhørt, så då kan ein jo berre fantasere om kva slags jaktsituasjon og slit som ligg bak. Og brått vart det lenge å vente fram til 20. august!

tirsdag 6. november 2012

Sjøfugl i Trøndelag

Eit knippe toppskarv frå Fosen, etter eit fin morgon på sjøen.

onsdag 10. oktober 2012

Brølebukkar

Spanande å sitte på hjortepost når det er brøling i liane rundt...